Skip to main content

Dinner di Brasmana..

Hmm.. malam ni aku ber dinner2 bersama mem aku, Athirah , tok Pah dan juga anak-anak student mem aku, sebenarnya depa nih dah nak abis semester, seminggu dua lagi nak final exam, pastu semester depan mungkin dah tak berjumpa dengan mem aku, so depa buat sedikit dinner, tak ada la yang ramainya dalam 22 orang saja, tu pon ada yang tidak dapat datang.. dinner nih depa kaw tim sama-sama depa, aku dan tok pah semata-mata mengekor saja sambil bawak Athirah. Menu dia tak ada lah yang sepesel sangat, cuma masakan ala kampung gitu, ada kerang, ayam dan juga ikan, plus roti , buah-buahan juga ada sup cendawan..

Nak di jadikan cerita, Athirah memang lah tak dapat di kontrol malam nih, ikut sesedap dia saja dok berlari dalam bilik dinner nih, melompat, bergolek la dan bermacam-macam aksi lagi, tidak di hirau orang yang ramai tu, depa buat aje program, dia pon buat program sama la.. sekali bila depa main kotak beracun tuh, dia pon tumpang bergelak, tepuk tangan juga bergelek sama.. tak ada la dia nak dok diam..

sedikit ucapan dari mem..
sambil tu dok sakat diarang kata 'carry mark' depa rendah la..
lepas tu ada sedikit doa, sebelum akan-makan bermula, tengok dia ikut sama juga..
haa, bila depa dah start main game Athirah pun masuk bulatan sama, malahan terus gi kat tengah, tak tahu nak takut-takut pon
Posted by Picasa

Comments

Popular posts from this blog

Entri kira muat...

Oh bulan mana bintang? Atas puncak kayu ara Oh cik puan mana hilang? Dalam dapur atas para